V srpnu roku 2017 jsme dostali úkol zařídit budoucí kanceláře o velikosti 233m2, účetní firmě, která se potřebovala přestěhovat do větších prostor.
Zakázku jsme nadšeně přijali. Měli jsme možnost s budoucím prostorem pracovat již od hrubé stavby a dostali jsme tak možnost zasáhnout do všech základních prvků, jako jsou podlahy, příčky, vybavení toalet, dveře apod.
Velkou výzvou pro nás byly tradičně dispozice. Původní projekt počítal s trošku jiným uspořádáním kanceláří, které pro danou firmu nebyly zcela vyhovující.
Navýšili jsme toaletu, vytvořili „navíc“ denní místnost pro zaměstnance a vzniklo jasné zónování prostoru, které jsme koncepčně pojali tak, že přední část je pro klienty a zadní pro zaměstnance.
Přední část tak pracuje s recepcí, toaletami, kanceláří vedení, zasedací místností a je celá světlá. Zadní část je naopak tmavá.
Opticky jsme se zabývali dlouhou chodbou, kterou nemělo smysl řešit dispozičně jinak. Chtěli jsme však rozbít její délku, k čemuž nám pomohlo dělení podlah, výmalba a barva dveří.
Do chodby chtěli dostat více přirozeného světla a zároveň i více propojit jednotlivé kanceláře – vznikly tak prosklené příčky, vedle kterých jsme naopak umisťovali plné dveře.
Naším cílem bylo vytvořit příjemný a atraktivní pracovní prostor, který bude dostatečně reprezentovat firmu, které má sloužit.